24. oktober 2014

Et kig på bogreolen






Efter jeg flyttede ud på egen hånd for lidt over 2 år siden resulterede det også i ufatteligt lidt opbevaringsplads - specielt til mine bøger. Stakken vokser sig konstant større, og med det forsvinder pladsen. Jeg har kun én mindre bogreol og den er nu så fyldt, at det faktisk er helt umuligt at have noget form for system, hvilket jeg egentlig er lidt ked af. Så de står hulter til bulter, lidt hist og her på diverse hylder og hvor der ellers lige er et hul. Men ikke mindst er bøgerne at skue på mit værelse, hvilket jeg elsker, da det giver rummet personlighed.

Jeg har forsøgt at tage nogle billeder der viser min (noget rodede) bogsamling.

Her ses mine nyligt tilegnede fødselsdagsgaver; 
Donna Tartt, bogen om Florence + The Machine og 
en digtsamling

Her er en mindre blandet stak med 
mine danske udgaver af HP bøgerne, samt 
Det Gyldne Kompas trilogien (hvor den ene 
er lånt ud i øjeblikket, og lidt andet)

Selvom at jeg har svært ved at komme i bund i alle mine bøger bliver jeg dog ved med at indkøbe mig nye. Jeg bliver konstant inspireret - både af andre bogbloggere, men også blot af at bevæge mig rundt på diverse sider som Amazon og Saxo og selvfølgelig også fysiske boghandlere. Også Booktube benytter jeg mig af og følger nogle stykker, som virkelig har anbefalet mig nogle fantastiske læseoplevelser. 





(Jeg beklager meget for kvaliteten af billederne. Jeg er i øjeblikket kun i besiddelse af en iPhone, så det er selvfølgelig ikke helt optimalt.)


Hvad gør i når pladsen kniber? Stopper bogindkøbene eller finder i simpelthen en større reol? Eller er i nødt til at lave samme lappe-løsning som jeg, og have bøgerne fremme men på kaotisk vis?

1 kommentar:

  1. Om jeg kender det! Jeg har slet, slet, slet ikke plads til flere bøger, så jeg stabler stakke på de mest usandsynlige steder. Hellere det end at droppe bogkøbene!

    SvarSlet